F bestraft door Google zonder PageRank – Hoe uw websites rangschikken

U wilt uw website bestraffen. Waarom? U bent waarschijnlijk bang dat uw website niet zal verschijnen in de Google zoekmachine resultaten wanneer mensen zoeken naar uw producten of diensten met wat u beschrijft op uw website. Omdat het zo veel tijd en moeite kost wilt u voorkomen dat u dit doet. Hoe vermijdt u het? U wilt niet uw tijd en energie verspillen met alle updates, opschoning, en fine tuning van uw website. Trouwens, uw website staat in Google.

Hoe kunt u uw website uit Google’s Sandbox krijgen? Nou hier zijn 2 belangrijke manieren:

De eerste manier is om een nieuwe website te maken. Als je dat doet en je krijgt geen verkeer van Google zal het waarschijnlijk nog steeds OK zijn. Dingen veranderen op het web de hele tijd, maar tot voor kort had ik nog nooit een echt persoon gezien die daadwerkelijk de zandbak sloot. Ten tweede, ik ben al enkele jaren eigenaar van een website en ik weet dat dit nog nooit een probleem is geweest. De forums zeggen dat Google de zandbak voor ongeveer anderhalve maand aanmaakt. Volgens forums en artikelen maakt Google al ongeveer 3 jaar Sandbox aan. Nu, op een van mijn websites waar ik veel inkomende links heb hoeveel inkomende links wil Google hebben? Slechts een fractie waarschijnlijk. In feite, afhankelijk van waar je staat op de schaal, misschien slechts een derde van Google’s totale aantal links via mijn website. Sommigen denken dat het er meer kunnen zijn, Google gokt gewoon. We gaan naar Link preliminary —

 

 

OK, dus uw website wordt 3 of 4 maanden vastgehouden in Google’s Sandbox. Waarschijnlijk staat hij nog steeds in de zoekresultaten, of heeft hij uw ranking op andere manieren geschaad. Als u uw zoekmachine ranking niet verbetert is het waarschijnlijk niet al te moeilijk om weer in Google’s gratie te komen. Nou, laten we eerst eens kijken waarom Google je zou straffen. Hou in gedachten dat YouTube van hen is en dat ze meer verkeer willen aantrekken. Laten we zeggen dat je een van die mechanismen hebt gebruikt om Google te bedriegen. Als je een website maakt en die website een nieuwe domeinnaam registreert en upload naar je website, zal Google weten dat je dit doet. Ze kunnen je daarvoor straffen. Ze kunnen je website op een zwarte lijst zetten. Waarom? Omdat je niet relevant bent. Eerst moet je bewijzen dat je relevant bent. Een manier is om duizenden andere websites te maken die teruglinken naar uw website en Google laten zien dat uw site iets te bieden heeft. Een andere manier is om relevante websites te maken en Google te laten zien hoe uw website een autoriteit wordt in uw vakgebied. De enige echte manier om het probleem op te lossen is het verhogen van uw Google Page Rank. Link building zal u helpen met uw Page Rank. Gebruik kwalitatieve inhoud met goede links terug naar uw website met keyword gerichte ankertekst. Maak zoveel websites als u kunt en bouw er een paar terug naar uw domein. Dit zal meer kwaliteitslinks naar uw domein creëren en zal uw Page Rank helpen. Link building is de sleutel om ‘s morgens wakker te worden en te weten dat u weer in de soep loopt bij Google.

herformatteren, optimaliseren en automatiseren

Met alle hulpmiddelen die gewone en eenvoudige taken automatiseren is het de vraag of iets eenvoudigs nog wel de moeite waard is om te doen. Waarschijnlijk niet. Dit betekent niet dat je geen artikelen moet schrijven. In feite, schrijf er veel. Eenvoudige dingen zoals het creëren van een nuttige resource box met uw favoriete link en het indienen van uw artikelen aan verschillende artikel directories met een aantal links terug naar uw website zal een aantal hoge kwaliteit links te creëren. Maar maak het niet te bont. Als u uw belangrijkste trefwoord in de titel en beschrijving van de pagina, doe een beetje onderzoek en maak someragon aap stijl (java script dat uw pagina’s automatisch zal maken) kunt u een deel van dat gewicht aan gerelateerde zoekwoorden.

Het komt er op neer dat er geen magische kogel is voor goede zoekmachine optimalisatie. Je moet het beenwerk te doen en zich richten op een trefwoord zin op een moment. Maak pagina’s voor de zoekwoorden van uw keuze en blijven onderzoeken zoekwoorden te gebruiken bij het maken van de pagina’s. Maak zo veel pagina’s als je kunt en dan vinden de zoekwoorden die u zal voortbewegen naar de voorpagina van de zoekmachines.

Back to top